★★★این جا همه چی درهمه★★★
جک_داستان_جملات زیبا_طنز_...
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 16:22 :: نويسنده : عقل کل
ای که شاخ میگذاردی همه عمر !
دیدی که دست تقدیر عاقبت شاخ گذاشت !؟ :D
S
 
تعجب نکنید ! ما اینیم خلاصه ! ^-^
S
 
برج ایفل ، وقتی با آیفون ۱۰۰ روبرو شود :))
 
S
 
دوست عزیز و گرامی ، تو که نتونستی ، ولی ما برات درستش کردیم ! :))
S
 
الهی قربون اون چشمای خوشگلت بشم من !
یه ماچ بده عزیزم ^-^
S
 
خرسِ خانگی !
S
 
چهار پایه ویژه تمام حمام های دهه شصت ! :D
کیا یادشونه !؟
مورد مبهمش هم اون سوراخ وسطش هست که آخرشم مشخص نشد برای چیه !
S
 
مردک بیشعور ، متلک میندازی فرار میکنی !؟
بزنم ساندویچ بشی ؟؟
S
 
زامبی کُش :D
S
 
نمای نزدیک از گدازه های آتش فشان
S
 
خلاقیت در عکاسی
S
 
کاری از مهندسین الکترونیک !
 S
 
خب بچه ها ، بیاین بوس بدین بابا میخواد بره دنبال یه تیکه اسخون !
S
 
یه پارچه خانوم !
یه پارچه آقا !
S
 
بسیار شگفت انگیز و دیدینی !
S
 
خلاقیت در عکاسی !
S
 
شرح در عکس !
S
 
تصویری ضد سیگار …
بابا ببخشید … من بهت نیاز دارم …
S
 
شرح در عکس !
S
 
یکی هم رد نمیشه یه متلکی چیزی بندازیم !
S
 
ینی در یه چنین شرایطی من بزرگ شدم !
S
 
تو چرا قیافت اینجوریه !؟
چیزی شده !؟
S
 
ماشین زبون بسته رو چرا اینجوریش کردی ؟؟
الهی بری زیر گاو
S
 
یکم دیگه تلاش میکردی نتیجه میگرفتی !
S
 
یه آدمیزاد نمیاد ظرفیت پر شه بریم …!
S
 
موهامو تازه شستم !
بیشعور دست به من بزنی خونت پای خودته !
S
 
پدر های نمونه و الگو !
S
 
نمیدونم چرا من هروقت میرم رو ترازو عدداش اینجوری اینور اونور میره !
S
 
خیلی قشنگه !
S
 
حفظ تعادل !
S
 
و باز هم حفظ تعادل !
S
 
ز گهواره تا گور ، دانش بجوی !
S
 
بذار ببینم … فصل شروع رابطه با سگ های سلطنتی کجا بود !؟
S
 
از قیافه یارو مشخصه چقدر شانسش گَنده !
S
 
بسیار ریلکس و خونسرد … !
راحت باش عزیزم !
S
 
منم تو عکس باشم جان مادرتون !
S
 
ای جون بخورمت !
S
 
شطرنج صنعتی !
S
 
نمایی از ویلا قایق تفریحی راد اس ام اس !
نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 44796
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1